Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Tim Burton, The Exhibition --> η ομορφότερη έκθεση της χρονιάς!

Και ναι για αλλη μια φορα ειμαι η πρωτη που θα σας ενημερώσει για αυτο το γεγονός...!!
Λοιπόν εχουμε και λεμε...μετα το μοναδικό ΜΟΜΑ που ειχε γινει απο τον Τιμ Μπάρτον για όλους εμας..[οπου ειχε πραγματοποιηθεί και στην Ελλάδα...το 2009] ερχετε το
Tim Burton - The exhibition
Πρόκριτε για μια ακόμα έκθεση...του πολυαγαπημένου μου Τιμ που θα διεξάγεται απο τις 7 Μαρτίου εως τις 5 Αυγούστου του 2012 στο Παρίσι στο Cinematheque.

Ειναι μια θαυμάσια ευκαιρία να ζήσουμε ξανα τις ταινιες του μεσα απο τις καλλιτεχνικές ανησυχίες του Μπάρτον....[συμπεριλαμβανομένων και ταινιών μικρου μήκους]
Ο σκηνοθέτης, μουσικός συντάκτη, συγγραφέας, ζωγράφος, κομίστας, παραγωγός και εφευρέτης του διαφορετικού και το μπλάκ χιούμορ μας προσκαλεί κοντα του για αλλη μια φορα να θαυμάσουμε τα εκκεντρικά του αριστουργήματα.

Στην έκθεση τα εργα θα εχουν Ροκ, Ποπ Γκόθ αλλα και υπερρεαλιστικό χαρακτήρα καθώς μόνος του δηλώνει '' ειναι μια υβριδικές δημιουργίες'' ''Είχα κανει κάποτε ενα σχεδιο...τότε ειπα στον εαυτό μου; Ποιος σου λεει αν ξερεις ή οχι να σχεδιάζεις...και τι σημασία εχει στο κατω κατω...το σημαντικότερο ειναι να σου αρεσει εσενα...και εμενα ΜΟΥ αρεσει [τονίζει] '' Ο Τιμ εμφανίζετε δίπλα στους θρύλους του σήμερα του χθες και του για πάντα....τους θρύλους της μαύρης κωμωδίας και ρομάντζου...τους ήρωες της καρδιάς μου και των συναισθημάτων μου Ψαλιδοχέρη, Σκαθαροζουμι, Τρελοκαπελα, Γουίλι Γόνκα, Σουίνι τόντ αλλα και για πρωτη φορα ο τιμ αποφάσισε να αποκαλύψει σε όλους μας τα κρυφά μυστικά των ηρώων του ακέφαλου καβαλάρη.
 
Ακόμα δεν υπάρχει περίπτωση να λειπει ο Τζόνι...μας που ολη σχεδόν η εκθεση ειναι αφιερωμένη [έμμεσα] σε αυτόν απο τον κολλητό του ...σαν ενα τεραστιο ευχαριστώ...προς όλους μας....επίσης θα δουμε δημιουργίες απο την πολυαναμενόμενη ταινια του εκρηκτικού διδύμου το μοναδικο Dark Shadow ...εξου κ το ενα απο τα 2 πόστερ!!!
Περιμένουμε λοιπόν....εγω τουλάχιστον ειμαι πραγματικά ενθουσιασμένη...ελπίζω να ερθει για αλλη μια φορα η εκθεση...και εδω ;)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου