Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Τζ.Ντεπ -Μ. Μάνσον η απόλυτη τρέλα στο νεο δίσκο του Μέρλην

Λοιπόν...σήμερα που ήμουν στο αυτοκίνητο για να παμε στην προπόνηση με την αδερφή μου ακούω στον rock fm το ονομα του Τζόνι...[ξέρετε επαθα το εγκεφαλικό μου] μετα λοιπόν το δυνάμωσα και ακουσα κατι περί-συνεργασίας με τον φιλο του [συχαμένο για πολλους] Μέρλιν Μάνσον... Εμένα μαρεσει η μουσική του και δεν μου κανε μεγάλη έκπληξη που οι δυο εκκεντρικοί αυτοι καλλιτέχνες θα τακιμιάζαν. O Mairilyn Manson και ο Johnny Depp γνωρίζονταν αρκετό καιρό, από την εποχή όπου ο Manson είχε χαρίσει το κομμάτι "The Nobodies" στο soundtrack της ταινίας "From Hell" (2001) που ο Johnny Depp είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο ως ο πολυμήχανος/οραματιστής τυχοδιώχτης του"Jack The Ripper".

Στον νέο δίσκο του Marilyn Manson, o Τζόνι Depp θα παίξει drums σε ένα bonus track με τίτλο "You`re So Vain", που αποτελεί διασκευή στην ομώνυμη επιτυχία του 1972 της Carly Simon. Το album "Born Villain" του Marilyn Manson αναμένεται να κυκλοφορήσει την 1η Μαίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου