Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Η βαθύτερη συνέντευξή του Τζόνι μας στο ιταλικό περιοδικό "OK salute" ~Μου έσωσαν τη ζωή ο Mάρλον Μπράντο και η γυναίκα μου~

Ένα από τα κακά παιδιά του Χόλιγουντ που όλοι ξέρουμε αγαπάμε και φυσικά θαυμάζουμε στο οτι κ' αν κάνει, ο Johnny Depp, παραδέχτηκε σε μια πολύ βαθιά συνέντευξή του στο ιταλικό "OK salute" ότι μπήκε στον ίσιο δρόμο μετά τη γνωριμία του με τον Μάρλον Μπράντο και τη σχέση του με τη Βανέσα Παραντί.

"Ίσως να μην μπορούσα να υποδυθώ τον.....

Hunter Thompson στην ταινία "Φόβος και παράνοια στο Λας Βέγκας" αν δεν ήξερα πώς αισθάνεσαι μετά την επίδραση του LSD ή των υπνωτικών. Θέλησα όμως να γυρίσω σελίδα και να διαγράψω τα πάντα".

Αυτά τα συγκλονιστικά λόγια ανήκουν στον Johnny Depp σε μια από τις πιο δυνατές συνεντεύξεις που έδωσε στη ζωή του, στην οποία δεν μάσησε τα λόγια του, αποκαλύπτοντας τον όχι και τόσο έντιμο βίο του στην προ Βανέσα Παραντί εποχή.

"Το ομολογώ. Εχω κάνει όλες τις καταχρήσεις: αλκοόλ, τσιγάρο, κι άλλες που δεν μπορώ να περιγράψω λεπτομερώς", σημείωσε ο σούπερσταρ του Χόλιγουντ, ο οποίος ανέλυσε και το πώς η ζωή του πήρε την πάνω βόλτα.

"Γνώρισα τη Βανέσα το 1998 και μέσω εκείνης τη Γαλλία, μια χώρα που με άλλαξε ριζικά, αφού μου υπέβαλε την ιδέα να ζήσω μια ζωή κανονική. Υστερα ήρθαν τα παιδιά. Και μου φάνηκε πολύ φυσιολογικό να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, όχι μόνο για να μην παραπαίω μπροστά τους, αλλά και για να τους δώσω το καλό παράδειγμα. Αποφάσισα να ποντάρω στην υγεία και να μην φέρω τα παιδιά μου σε επαφή με αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές. Θέλω να αισθάνονται ευτυχισμένα και περήφανα για τον πατέρα τους", είπε συγκινημένος ο Depp, ο οποίος δεν ξέχασε και τον καλό του φίλο, Μάρλον Μπράντο.



"Όταν γνώρισα το 1995 τον Μάρλον Μπράντο -που με τίμησε με τη φιλία του- μου έδωσε μαθήματα υγιεινής ζωής, που ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα. Συνειδητοποίησα ότι αν θέλεις να αντέξεις για χρόνια στη σκηνή πρέπει να διατηρείς τη φόρμα σου. Η υποκριτική είναι σαν τον αθλητισμό. Ο σοβαρός ηθοποιός πρέπει να έχει την ίδια πειθαρχία με τον επαγγελματία αθλητή, διότι είναι το όργανο που χρησιμοποιούμε για να ερμηνεύουμε τους ρόλους".

Να πούμε ότι στο ρόλο του για το "The tourist" χρησιμοποιούσε το ηλεκτρονικό τσιγάρο, εφόσον έχει κόψει όλες τις κακές συνήθειες.

Στο (μακρινό πλέον) παρελθόν, είχε κατηγορηθεί για εμπορία ναρκωτικών, αλλά και ότι είχε κλέψει τη σουίτα ξενοδοχείου, δεν πειράζει από τα λάθη μαθαίνουμε τον αγαπάμε και έτσι!!!!

1 σχόλιο:

  1. ποσο "βαθυς" ανθρωπος πραγματικα.αυτο δεν το βρισκεις σημερα,δυστυχως...ευτυχως υπαρχουν ανθρωποι σαν τον Τζονι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή