Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ευχές & Ευχαριστίες!♥


Αχ.... άλλη μια χρονιά έφυγε....
Λοιπόν πριν αρχίσω θα ηθελα να ενημερώσω πως μεσα στις 252 αναρτήσεις μου στο 2011 αυτη ισως ναναι η πιο βαρετή, ίσως και όχι....θα γράψω λόγια μεσα απο την καρδιά μου που αν δεν θελετε να σπαταλήσετε χρόνο για αυτα καλύτερα να μην το διαβάσετε....ΞΕΚΙΝΑΩ ΛΟΙΠΟΝ

Σκέφτηκα να σας πω μερικά ευχαριστώ κατα κύριο λόγο αφού εσείς είστε αυτοι που κρατάτε το μπλόκ μου στην ζωή....και όχι μόνο! Εξαιτίας σας εχει βραβευθεί ως το καλύτερο ελληνικό fan site για τον Johnny Depp. Θα ήθελα πέρα απο αυτό να ευχαριστήσω εσάς αλλα και πολλούς άλλους διάσημους και μη που υπάρχετε στην ζωή μου! Σας ευχαριστώ ξανα λοιπόν!

Και τωρα το βαρετό κομμάτι....θα ήθελα να σας πω μερικά απο τα πράγματα που κάναν αυτην την χρονια ξεχωριστή για μένα. Πρώτα πρώτα ευχαριστώ τον Τζόνι που με την ύπαρξη του με γεμίζει καθημερινά με καθαρό αέρα. Μια απο τις υπεροχες αναμνήσεις που κρατάω απο το 2011 ειναι η ταινία Πειρατές Της Καραϊβικής: Σε άγνωστα νερα [No4] Ηταν πραγματικά απο τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου η πρεμιέρα αυτης της ταινίας!
Κάτι άλλο που έκανε το 2011 την καλύτερη χρόνια ειναι η συναυλία των αγαπημένων μου 30STM στις 6 Ιουλίου στην Πλατεία νερου στο Παλ. Φάληρο. Κυριολεκτικά η καλύτερη βραδια της ζωής μου!!! :')
Και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω το σύμπαν, τον θεό, μα τι λέω?? τον πατέρα μου που με την διακριτική του βοήθεια κατάφερα να εκπληρώσω το μουσικό μου όνειρο και τωρα εχω στην κατοχή μου τον ''Τυφώνα'' [hurricane για μένα] την κιθαρίτσα μου την λατρεμένη μου μαυροκόκκινη Ibanez.

Αυτα λοιπόν ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ. Φιλάκια πολλά και σας ευχομαι ο νέος χρόνος να σας βρει όλους καλά! Θα μου λείψεις 2011
Τα λέμε παιδιά!!

2 σχόλια:

  1. pl oraia afta pou eipes sofia m k katholou vareta!sou efxomai kalh xronia k sigxaritiria gia to block sou!sinexise etsi!!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ για όλαααααααααα :) καλα για μερικούς στάνταρ ήταν βαρετο ξερω εγω..
    σε ευχαριστώ ανώνυμε... που παιδια σας εχω πει σε παρένθεση όνομα να ξερω σε ποιον μιλάω χαχαχαχα αν κ πολλες φορες υποψιάζομαι!! αχχαχχαα τεσπα καλη χρονια και σε σενα και σε όλους...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή