Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Οι δικές σας Wish-Lists [δημοσιευμένες]

Θα ήθελα πρώτα να σας ευχηθώ χρόνια πολλά πάρα πολλά, ότι επιθυμείτε στην αγκαλιά σας να το βρείτε... και οι ευχές σας να πραγματοποιηθούν.
Καίω λοιπόν εδω σήμερα λίγα λεπτά πριν απο την ημέρα των Χριστουγέννων τις ευχές που μου στείλατε στον μεγάλο βωμό του Τζόνι [το μπλόκ μου] ευχομαι όλες να γίνουν πραγματικότητα... Αν και δεν υπήρχε και πολυ μεγάλη συμμετοχή εγω δεν μπορω να μην κρατήσω την υπόσχεση μου και να μην δημοσιεύσω τα όνειρα σας!!!!
Καλές γιορτές φιλάκια πολλά!



εγω ειπα να μην κλέψω την παράσταση με
τις εκατομμύρια
ευχές μου οπότε χρησιμοποίησα μια
που θεωρώ υπέρ-καταπλικτική και
ασορτί με όλες τις περιστάσεις
Ειναι η ευχη που έδωσε στους ''φαν
[δηλ. κ σε εμένα]
το αγαπημένο μου συγκρότημα
Οι 30STM, και σας την

αφιερώνω!!




Συνεχίζουμε με δικές σας ευχές!!






































παρακαλώ κάνετε κλίκ για να μεγεθύνετε την ευχή! αξίζει!!!


































παρακαλώ κάνετε κλίκ για να μεγεθύνετε την ευχή! αξίζει!!!

















Και κλείνουμε με μία δικιά μου πάλι!! Καλές γιορτές με υγεία!!

If I die died for Johnny and Mars both!

2 σχόλια:

  1. aaaaaaaaaaax vre Johnny....gia sena 3enixtaw....gia sena dn koimame....k' otan koimame esena oneirevomai.....me tin eikona su 3ipnaw...k se skaiftomai ooli mera....se esena prosefxomai.... k' otan kapoios leei tin le3i "8eos" eisai o prwtos pu mu erxete sto mualo...eisai o kosmos mu...zw gia sena...ma 8a pe8ena gia sena...eisai ta labera panemorfa asteria pu fernoun fos ston touto skoteino kosmo...Johnny...su efxomai me tin kardia mu i opoia oloklirotika su anoikei kala xristougenna k' kali xronia....na eisai eftixisemnos k' as eisai makria mu.. <3

    me POLU agapi____________Lila

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχη ευχη Λίλα γιατι δεν μ την εστειλες να την δημοσιεύσω... νασαι καλά!!! κ εγω τα ίδια νιώθω!! φιλάκια κ καλες γιορτές Τζονιντεπένια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή