Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Έδειξε τα γυμνά οπίσθιά του σε καθηγητή του..

Για να της δείξει την αντιπάθειά του και να τη βάλει στη θέση της.
Ο ίδιος ο Johnny Depp θυμάται σε συνέντευξή του:
«Ήταν μια πολύ κακιασμένη γυναίκα, μια καθηγήτρια. Αν δεν ήσουν μέλος της διαλεχτής κλίκας της σε γελοιοποιούσαν και σε πείραζαν. Ήταν πολύ σκληρή και άδικη. Μια μέρα μου ζήτησε να κάνω κάτι και ο τόνος της φωνής της ήταν πολύ κακός. Άρχισε να φωνάζει πολύ κοντά στο πρόσωπό μου μπροστά στην υπόλοιπη τάξη και προσπάθησε να με ντροπιάσει. Έβλεπα τι προσπαθεί να κάνει και πως προσπαθούσε να με γελοιοποιήσει. Γύρισα το κεφάλι μου και έφυγα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Και, καθώς έφευγα, κατέβασα και το παντελόνι μου και της έδειξα τα οπίσθια μου».
Το αποτέλεσμα ήταν να αποβληθεί ο σούπερ σταρ από το σχολείο για δύο εβδομάδες. (Το γιατί δεν το καταλαβαίνω και καλά αυτής της κακόπεσε που είδε το κολορακι του Τζόνι μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου