Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ο πειρατής Μαυρογένης [ Ian Mcshane] μιλάει για τους πειρατές και τον ρόλο του...

Σε μία πρόσφατη συνέντευξη της Total Film ο Ian Mcshane μίλησε για το διαβόητο πειρατή Blackbeard τον οποίο υποδύεται στους νέους πειρατές της Καραϊβικής.


'' Ήταν ο φόβος και ο τρόμος για την τότε εποχή, μπορεί όμως και απλά να φαινόταν τρομακτικός. Είχε σπίθες φωτιάς στο μούσι του. Έτσι θα μπορούσε να εντυπωσιάσει και παράλληλα να φοβίσει του πάντες '' Δήλωσε ο ηθοποιός

Για τον Ian όμως αυτή η δημοφιλής γενειάδα είναι το λιγότερο ελκυστικό μέρος του ρόλου του...|
'' Ήταν το βαρύτερο πράμα ένοιωθα σαν να είχα μία νεκρή γάτα στο πρόσωπο μου! 3-4 κομμάτια ήταν κατασκευασμένα από μαγνήτες και ο θεός ξέρει τι άλλο. Μας έπαιρνε μία ώρα και.. για να μου την φορέσουν και να με μακιγιάρουν κατάλληλα εξαιτίας αυτής της λαμπερής τριχωτής μπάλας κάτω από το στόμα μου. Καλά όμως μην την κακολογώ μονάχα είχε και τα καλά της.Είναι τρομερά θεαματική και σε συνδυασμό με το καταπληκτικό κοστούμι Penny Rose, είμαι  πραγματικά σαν ''ποδηλάτης'' πειρατής -χαχαχαχ- είναι όλα δερμάτινα και μαύρα...''

Ο McShane μάλιστα είπε ότι δεν ανησυχεί για το αν η ταινία θα πάει καλά και για το αν θα έχει καλές εισπράξεις διότι είναι σίγουρος γιαυτό. Πρόσθεσε ''με μια τόσο *μπροστά* ματιά για ένα έργο εποχής είμαι 100% σίγουρος πως θα σπάσει ταμεία. Εκτός από τους καταπληκτικούς Johnny Depp & Goffrey Rush, εγώ και η Penelope είμαστε νέοι στο Cast, ακόμα ο καινούριος σκηνοθέτης Rob Marshall φέρνει έναν πολύ ευνοϊκό και διαφορετικό άνεμο στην ταινία.''

''Αξίζει να την δείτε όλοι πραγματικά πιστεύω πως είναι κορυφή''... [ ήταν η τελευταία του δήλωση]









(Μία αποκλειστική συνέντευξη από το σαιτ μας...σε μετάφραση δικιά μου από την ιστοσελίδα της Disney) - ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου